Hlavní stránka OHLASY BRNO-MEDIAVÝLET-ZŠ PASKOV / MD

BRNO-MEDIAVÝLET-ZŠ PASKOV / MD

Brno a jeho okolí

Na dvoudenní školní výlet jsme jeli v pondělí 6.června. Byli zde žáci z Paskova a Řepišť, kteří chodili na mediální výuku do DDM Vratimov.
Nejprve jsme navštívili Mohylu míru u Slavkova. Byla tady prohlídka muzea s počátkem, průběhem a dopadem bitvy tří císařů, z nichž nejznámějším vojevůdcem je francouzský Napoleon Bonaparte. Přijeli jsme do Brna, kde jsme měli oběd v restauraci Veselá Vačice. Odpoledne jsme navštívili Český rozhlas Brno. Nejdříve jsme se dozvěděli něco více o jeho historii a poté jsme procházeli celým rozhlasem, dokonce jsme natočili i pár rozhovorů se zaměstnanci.  Někteří z nás pak pokračovali do České televize Brno.  Kuriozitou zde bylo, že jsme si mohli vyzkoušet funkci kamer a nahlédli jsme i do zákulisí studia Dobrého rána.
Vrátili jsme se k autobusu, převlékli jsme se a šli  na večeři a  potom jsme pokračovali do divadla Husa na provázku. Večer nás odvezli do Blanska, kde jsme přespali v hotelu.  Druhý den v půl deváté ráno jsme si zabalili všechny věci a šli na snídani. Po té jsme navštívili poutní barokní kostel ve Křtinách, o kterém nám pověděla paní učitelka. Po prohlídce kostela a zvonkohry jsme přejeli  do Moravského krasu k propasti Macocha, na kterou jsme se šli podívat z Dolního můstku a pokračovali jsme procházkou směrem na zříceninu Blansek. Skupina se nakonec rozdělila na dvě části, jedna šla na zříceninu a druhá se vracela zpátky na oběd. Naší poslední zastávkou se staly Sloupsko-šošůvské jeskyně, které mají délku 1,75 km.
Domů jsme se vrátili večer kolem šesté hodiny. Řekla bych, že výlet byl velmi vydařený a moc se mi líbil.